[Graphics Lab Logo Image]

Home  Up  Feedback  Contents  Search 

Elemente de Grafica pe Calculator: Subiecte de Examen

Curs Laborator Examen
 
[Under Construction]  

Sesiunea de Vara 2002

  1. Tubul catodic. Generarea imaginii.
  2. Functionarea controller-ului CRT. Nivele de gri.
  3. Trasarea segmentelor de dreapta. Clasificarea metodelor. Metoda incrementala. Algoritmul DDA pentru segmente de dreapta.
  4. Algoritmul Bresenham pentru segmente de dreapta.
  5. Poligoane. Reprezentarea interna.
  6. Umplerea poligoanelor: Principiul de baza. Umplerea cu un tipar.
  7. Umplerea poligoanelor: Descrierea algoritmului.
  8. Arce de cerc: simetria fata de origine. Corectia dupa aspectul pixelilor.
  9. Arce de cerc: Metoda parametrica. Metoda rotatiei.
  10. Arce de cerc: Algoritmul Bresenham.
  11. Arce de cerc: Algoritmi DDA.
  12. Conceptul de fereastra 2D. Coordonate. Transformarea de vizualizare.
  13. Algoritmi de decupare: Algoritmul Cohen-Sutherland de decupare a segmentelor de dreapta.
  14. Decuparea 2D a poligoanelor.
  15. Decuparea textului.
  16. Transformari 2D: Translatia. Scalarea.
  17. Transformari 2D: Rotatia. Concatenarea transformarilor. Coordonate omogene.
  18. Transformari 3D: Translatia. Scalarea. Rotatia in jurul axelor de coordonate.
  19. Transformari 3D: Rotatia in jurul unei axe oarecare.
  20. Tehnici de vizualizare 3D. Proiectii. Proiectia ortografica. Proiectii oblice.
  21. Proiectia perspectiva. Transformarea perspectiva in adancime.
  22. Transformarea planului de vedere.
  23. Ferestre 3D si volume de vedere. Operatii de clipping in 3D: decuparea segmentelor.
  24. Curbe. Descrierea Parametrica a Curbelor. Interpolarea si aproximarea. Curbe Hermite.
  25. Curbe Bezier. Curbe B-spline cubice.
  26. Divizarea Curbelor - metoda de abordare
  27. Divizarea cubicelor Bezier
  28. Divizarea cubicelor B-spline
  29. Conversia intre reprezentari
  30. Suprafete. Definitie matematica. Reprezentarea parametrica.
  31. Suprafete de rotatie
  32. Suprafete de translatie
  33. Suprafete de interpolare/aproximare. Suprafete biliniare. Patch-uri bicubice.
  34. Suprafete bicubice. Abordare generala
  35. Suprafata Hermite. Vizualizarea suprafetelor bicubice.
  36. Suprafete Bezier. Suprafete B-spline.

Rezultate

 

Home ][ Up ]

Send mail to sorin@aspc.cs.utt.ro with questions or comments about this web site.
Copyright © 2000 Graphics Laboratory
Last modified: Tuesday, 28-May-2002 09:21:46 EEST