Aplicatie care simuleaza sau implementeaza un joc de strategie, scrisa in intregime orientat pe evenimente. Jocul se desfasoara intr-un spatiu comun. Spatiul de joc contine resurse de diferite tipuri care pot fi folosite pentru a construi diferite obiective. Resursele disponibile sunt limitate, dar obiectivele pot produce resurse. Jucatorii au ca scop construirea unui numar minim de obiective. Castiga jucatorul care a indeplinit primul scopul. Jucatorii pot schimba resurse intre ei, conform unor reguli stabilite de joc. Atat jucatorii, cat si resursele sau obiectivele genereaza evenimente asincrone care modeleaza modificari in starea jocului. De exemplu, evenimentele legate de jucatori sunt de tipul "consuma resursa", "construit obiectiv", "muta soldat" etc., in functie de specificatiile jocului. Resursele pot genera evenimente de genul "depozit plin", "resursa diminuata" (din alte motive decat consumul de catre jucatori) etc, iar obiectivele genereaza evenimente care arata ca noi resurse au fost produse. Jucatorii pot fi modelati ca fire de executie generatoare de evenimente, sau pot fi persoane reale care interactioneaza cu o interfata simpla (in mod text sau similara). Specificatiile concrete ale jocului pot fi detaliate de catre studenti, cu acordul cadrului didactic.